Promotii si reduceri de televizoare

In luna indragostitilor surprizele si promotiile continua.Fiindca imi place sa ma uit mereu dupa ce e nou si asa ca am gasit promotii la televizoare.Variaza atat preturile cat si marimile.

De pilda unul care mi s-a parut atractiv este un NEI cu diagonala de 70 cm ,LED cu rezolutie Full HD.

Televizor LED 70cm NEI 28NE5000 Full HD 28ne5000


Un alt televizor pe care eu l-am considerat foarte bun si la un pret rezonabil este un model de Wellington.Fata de cel prezentat anterior ,acesta are o diagonala ceva mai mare,de 81 cm ,dar este si smart.Asadar puteti viziona canalele preferate pe un ecran LED de ultima generatie .tot din sufrageria dumneavoastra puteti accesa aplicatiile favorite.Televizorul se afla in fotografia de mai jos:




De data asta am ales on model ceva mai mare si mai consistent ,dar si un brand cunoscut.Este vorba despre LG .Are diagonala de 140 cm,echivalentul a 55 de inch Este un LED Smart si este recomandat pentru o incapere ceva mai mare .El se arata ca in imaginea de mai jos

Televizor LED 139cm LG 55SJ810V 4K SUHD Smart TV 55SJ810V





evomag.ro%20

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu