Consola XBOX ONE S -o achizitie ieftina si folositoare

Zilele trecute mi-am achizitionat si eu o consola XBOX ONE avand in vedere ca imi doream una dar dispuneam de un buget destul de redus.Desi as fi mizat pe un sony Play Station 4 aceasta Xbox One nu mi-a inselat asteptarile absolut deloc.Este una foarte buna care nu difera aproape deloc de adversara sa Sony Playdtation.diferenta o face tipul de memorie RAM.
Microsoft XBOX ONE S  foloseste tipul de RAM DDR 3 in timp ce Sony Play Station 4 foloseste GDDR 5.Jocurile sunt aceleasi si merg la fel de frumos.Ba mai mult Xbox One este singura consola 4KBlu Ray si video streaming.Are si un design revizuit ,acest model fiind cu 40% mai mic decat modelul precedent.Consola Microsoft Xbox One S are o capacitate de stocare de 1 TB.





Acesta este noul controller al consolei XBOX ONE.El dispune de un design elegant si simplificat,manere texturate si tehnologie bluetooth pentru jocurile pe dispozitive Windows 10.



Cu de 4 ori mai mare decat rezolutia standardului HD, 4K Ultra HD ofera imaginea cea mai clara, filmul cel mai realist. Flux de continut 4K pe Netflix si Amazon Video, vizualizati filme Ultra HD Blu-Ray la fidelitate vizuala uimitoare cu High Dynamic Range.Ba mai mult aceasta consola vine la pachet si cu un joc.Este vorba despre Assasin's Creed Origins.Consola noastra contine jocul Minecraft .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu