Sistem PC Lenovo IdeaCentre H50-50

Am gasit pe internet un sistem desktop foarte dragut.Cel putin mie asa mi s-a parut la prima vedere.La pretul pe care il are si la atatea functii,care la drept vorbind inseamna performanta destul de mare eu cred ca merita cumparat.Eu l-am gasit cu o reducere de pret de 19% si cred ca e foarte bine venit pe la birourile dumneavoastra sau chiar acasa.El este un sistem asa cum am zis Lenovo IdeaCentre H50-50 si are un procesor Intel Core i3 cu o frecventa de 3700 MHz .De asemenea procesorul are o multime de tehnologii pe care le vete vedea accesand link-ul pe care eu il voi lasa aici un pic mai tarziu dar in aceasta postare.


Sistemul are o placa video integrata Intel HD Graphics dar si una integrata NVidia GeForce GT 730 cu o capacitate de 2GB RAM.Asa ca acest sistem este dedicat si gamerilor .Placa de baza are nu mai putin de 6 porturi USB asa ca din acest punct de vedere nu tre sa ii ducem grija.

Iata si sistemul desktop PC despre caracteristicile caruia vorbeam.Cand il veti achizitiona sistemul vine la pachet cu o tastatura si un mouse.Linkul pe care vi l-am promis mai sus este urmatorul:http://bit.ly/2bBZVNm




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu